T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ELAZIĞ / MERKEZ - Şeker İlkokulu

"My Magic Box" eTwinning projemizi kapanış sergisiyle sonlandırdık.

MY MAGIC BOX-PROJE SERGİSİ

Kuruculuğunu okulumuz(Elazığ) İngilizce öğretmeni Nida Polat ile Polonya’dan Natalia Pawełkiewicz-Skup’ın yaptığı,  Türkiye’den 6 farklı ilden(Adana, Diyarbakır, Hatay, İzmir, Tokat, Trabzon), Fransa’dan 1, Romanya’dan 1 okulun katılımı ile sürdürdüğümüz projemizin sonuna geldik. Okulumuz 4. Sınıf öğrencilerinin katılımıyla gerçekleşen projemiz proje sonu sergisi ile sona ermiştir. Öğrencilerimiz proje boyunca yaptıkları etkinlikleri ve ürünleri sunmuştur. Projemizi başarıyla tamamlayan bütün öğrencilerimizi kutluyor, bu süreçte desteğini esirgemeyen  velilerimize ve okul idaremize teşekkür ediyoruz. 

 Proje boyunca öğrencilerimiz sihirli kutu, kuklalar, maskeler, kitap ayraçları, anahtarlıklar gibi el emeği ürünlerin yanında, farklı Web 2.0 araçları kullanarak bir hikaye kitabı (A MAGIC STORY),  mini sesli tekerleme kitabı, (MAGICAL TONGUE TWISTERS), tek sesi oluşturan iki harfli sesleri konu alan poster ses kitabı (DIGRAPH PHONICS POSTER BOOK), Türkçe açıklama vermeden görsel ipuçları içeren kelime kitabı (MAGICAL SNAPWORDS) ve içinde ayın kelimesi, ayın bilmecesi, ayın tekerlemesi ve ayın görevini içeren bir takvim (MAGICAL CHALLENGE CALENDAR) hazırladılar. Bunun yanı sıra öğrenilen kelimeleri pekiştirmek adına sınıf içi ve online oyunlar oynayıp, Suno yapay zeka aracında hazırladığımız şarkıyı söyleyip kliplendirdiler. Projemiz dil becerilerini geliştirmenin yanı sıra öğrencilerin sosyal ve duygusal gelişimine de katkı sağlamıştır. Bütün ortaklarla hazırlanan takvim görevleri için öğrenciler ağaç, çiçek dikerek bakımını üstlenerek basit düzeyde sorumluluk edinme, aile üyelerine yardım etme, sokak hayvanları için su/yiyecek bırakma, sınıfını temizleme gibi sosyal sorumluluk bilincini geliştiren, etkinliklerin yanı sıra el becerileri ve yaratıcılıklarını ortaya koyan maske, çiçek, oyun hamuru, resim çizme gibi etkinlikler yapıldı.  Diğer okuldan öğrencilerle online toplantılarla bir araya geldiler.

İyi okumalar! Başlıklara tıklayarak okuyabilirsiniz.

MY MAGIC BOX-PROJECT EXHIBITION

We have come to end of our eTwinning project, founded by our school English language  teacher Nida Polat and Natalia Pawełkiewicz-Skup from Poland and with partnership of 6 different cities from Turkey (Adana, Diyarbakır, Hatay, İzmir, Tokat, Trabzon), 1 from France, and 1 from Romana. Our project, which was realized with the participation of the 4th grade students of our school, ended with the project exhibition. Our students presented their activities and products throughout the project. We congratulate all our students who successfully completed our project and thank their parents for their support during this process. We congratulate all our students who have successfully completed our project and thank our parents and school administration for their support during this process. 

During the project, our students prepared handmade products such as magic box, puppets, masks, bookmarks and keychains, as well as a story book (A MAGIC STORY), a mini audio tongue twisters book (MAGICAL TONGUE TWISTERS), using different Web 2.0 tools. They prepared a poster audio book about sounds, two letters that form a single sound,(DIGRAPH PHONICS POSTER BOOK), a word book containing visual clues without explanation in Turkish (MAGICAL SNAPWORDS) and a calendar containing the word of the month, the riddle of the month, the tongue twister of the month and the challenge of the month (MAGICAL CHALLENGE CALENDAR). In addition, they played in-class and online games to reinforce the words they learned, and sang the song we prepared on the Suno artificial intelligence tool and made a video clip of it. In addition to improving language skills, our project also contributed to the social and emotional development of students. For the challenge calendar prepared with all partners, we aimed our students to develop their awareness of social responsibility such as acquiring simple responsibility by planting trees and flowers and taking care of them, helping family members, leaving water/food for stray animals, cleaning the classroom, as well as activities that developed their social responsibility awareness. Besides, activities such as flower, mask crafts, play dough and drawing were carried out. They met with students from other schools through online meetings.

Enjoy reading by clicking on the titles.

İyi okumalar! Başlıklara tıklayarak okuyabilirsiniz.

Story Book-Hikaye Kitabımız Our story book-A Magic Story

Tongue Twister Book- Tekerleme Kitabı Magical Tongue Twister Book-

Phonics Book-Ses Kitabımız DIGRAPH PHONICS POSTER BOOK

Words Book-Resimli Kelime Kitabımız MAGICAL SNAPWORDS

Calendar-Takvim-MAGICAL CHALLENGE CALENDAR

07-06-202407-06-202407-06-202407-06-202407-06-202407-06-202407-06-202407-06-202407-06-202407-06-2024

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 07.06.2024 - Güncelleme: 07.06.2024 17:08 - Görüntülenme: 132
  Beğen | 9  kişi beğendi